DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pondělí 5. ledna 2015

Home » » Minirecenze/minireview - BENIGHTED – Carnivore Sublime (2014)

Minirecenze/minireview - BENIGHTED – Carnivore Sublime (2014)


BENIGHTED – Carnivore Sublime
CD 2014, Season of Mist

Taky s vámi občas mává vztek? A nevíte, jak ho dostat ven? Dusíte to v sobě a přemýšlíte, co a kde byste s chutí rozbili. Občas mě podobné myšlenky napadají. Dnešní doba je plná stresu, mnohdy zbytečně a uměle vytvářeného. Co s tím? Doporučuji novou desku francouzských death/grinderů BENIGHTED. Ti se toho vůbec nebojí a i když se pohybují na samé hraně tohoto stylu, dokážou složit a vydat dobře zapamatovatelné skladby. Nemusíte tak zbytečně brát do ruky bourací kladivo a vyrážet do opuštěných domů vyvrhnout do kamenných zdí svoje problémy. Sice to mám s touhle smečkou hudebních barbarů nastavené tak, že ne vše se mi líbí a dokážu ocenit, ale musím uznat, že jako celek má deska svoje morbidní kouzlo. Sice mi příliš nesedí divný obal, ale zase na druhou stranu, ženské na coveru vždycky zaujmou (smích). Album je to pečlivě propracované, s citem poskládané, hrané s velkou silou a oddaností krutosti v muzice. Některé výplachy jsou už na mě sice až moc extrémní, ale jinak si nahrávku užívám jako řezník cigaretu po úspěšném celodenním bourání skotu. Myslím, že obrázek si uděláte sami. Pokud byste si chtěli přečíst recenzi od kolegy, který má "Carnivore Sublime" ještě o něco víc raději než já, doporučuji zde.



Asphyx says:

BENIGHTED is taking us another portion of extreme death/grind this year. Band doesn't fear to saw and so I recommend this album for everyone, who needs to release stress. Cruel, morbid riffs, uncompromising approach and great production. What do you want more? Album, which is full of hate.

Share this games :

TWITTER