DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pátek 9. ledna 2015

Home » » Minirecenze/minireview - SEPULTURA – Metal Veins - Alive at Rock in Rio (2014)

Minirecenze/minireview - SEPULTURA – Metal Veins - Alive at Rock in Rio (2014)


SEPULTURA – Metal Veins - Alive at Rock in Rio
Digital/CD 2014, Eagle Rock Entertainment

Pořád všude chodím a každému na potkání už několik let tvrdím, že dnešní forma SEPULTURY s Derickem je o hodně lepší než všechny projekty Maxe Cavalery dohromady. Moc lidí mě neposlouchá, ale já to mám zkrátka takhle nastavené. Poslední deska "The Mediator Between Head and Hands Must Be the Heart" mě časem doslova rozsekala a znovu ještě víc přitáhla moji pozornost k těmto brazilským mágům. Líbí se mi ta syrovost, krutost a až "primitivní" síla, kterou z každého tónu cítím. Jenže od vydání posledního alba už nějaký ten pátek uběhl, koncert jsem si na plzeňském Metalfestu neskutečně užil a tak jsem byl zvědavý, s čím přijde SEPULTURA příště. V kuloárech se už dlouho mluvilo o DVD (vyšlo i jako Blue-ray a obyčejné CD) a tak pro mě ani nebylo velkým překvapením, když jsem najednou ve svém oblíbeném obchodě v Plzni najednou uviděl nový záznam z loňského vystoupení na Rock in Rio (2013). Zakoupil jsem nosič, odnesl domů, rozbalil a pohodlně se usadil do křesla. Hodil nohy na protější židli a pak jsem málem upadl na znak. 

Koncert je nasnímán velmi dobře, zvukově sice občas všechno nesedí úplně nejlíp, ale je to živé vystoupení a tak přimhuřuji blahosklonně oči.  Samozřejmě, podobné kousky ocení spíš oddaní fanoušci kapely nebo nadšení sběratelé (oboje splňuji), ale i tak si říkám, že na podobné promítání bych šel snad klidně i do kina. Sice by nás tam bylo jen pár, ale ta atmosféra, kterou dovedou vytvořit fanoušci z Jižní Ameriky je neopakovatelná. SEPULTURA je pro ně božstvem, kterému jsou schopni obětovat snad i život. Některé záběry do lidí jsou skoro až dojímavé, ale tak to má být a tak je to správně. Osobně jinak příznivcem sledování záznamů ze živých vystoupení příliš nejsem, ale SEPULTURA je výjimkou. Možná bych doplnil nebo upravil lehce setlist hraných skladeb, ale jinak nemám větších připomínek. SEPULTURA je ve skvělé formě a dokonce si troufám tvrdit, že s Maxem by to už nebylo ono. Dokonce i staré songy znějí svěže, energicky a Derick ukazuje, že v něm dřímá obrovský kus srdce. SEPULTURU doplňuje francouzský industriální soubor Les Tambours du Bronx, který se svými bubny a perkusemi dodávají skladbám ještě větší sílu a zcela nový rozměr. Celé vystoupení je neskutečně energické a DVD uteče jako voda. Pro fanoušky nezbytnost!





Seznam skladeb:

1. Kaiowas
 2. Spectrum
 3. Refuse / Resist
 4. Sepulnation
 5. Delirium (Les Tambours Du Bronx cover)
 6. Fever (Les Tambours Du Bronx cover)
 7. We’ve Lost You
 8. Firestarter (The Prodigy cover)
 9. Requiem (Les Tambours Du Bronx cover)
 10. Structure Violence (Azzes)
 11. Territory
 12. Big Hands (Les Tambours Du Bronx cover)
 13. Roots Bloody Roots


Čas: 59:40 


Sestava:

Paulo Jr. – basa
Andreas Kisser – kytara
Derrick Green – zpěv
Eloy Casagrande - bicí



Asphyx says:

This is a very good live DVD. Great presentation on festival Rock in Rio (2013). Maniacal fans, excellent Derick voice and killer Andreas' riffs. Do you wants anything more? For fans of SEPULTURA obligation!
Share this games :

TWITTER